mls
MLS
liga-mistrzow
Liga Mistrzów
liga-europejska
Liga Europejska
siatkarska-liga-narodow-kobiet
Siatkarska Liga Narodów Kobiet (siatkarek)
mecz-towarzyski
Mecz towarzyski
liga-konferencji-europy
Liga Konferencji Europy
mistrzostwa-europy-kobiet
Mistrzostwa Europy Kobiet
eliteserien
Eliteserien (Szwedzka Liga Żużlowa)
turniej-wimbledon
Turniej Wimbledon
kolarstwo
Kolarstwo
golf
Golf
puchar-usa-w-pilce-noznej-mls-cup
Puchar USA w piłce nożnej (US Open Cup)
elite-league
Elite League (Angielska Liga Żużlowa)
speedway-ekstraliga
Speedway Ekstraliga żużlowa
krajowa-liga-zuzlowa
Krajowa Liga Żużlowa
 

Niesamowita popularność skoków w Zakopanem

Niesamowita popularność skoków w Zakopanem
Źródło zdjęcia: ''

Weekendowy konkurs skoków narciarskich w Zakopanem zgromadził ogromną widownię przed telewizorami. Sobotnią transmisję obejrzało ponad 6,2 mln widzów a szczytowym momencie nawet 7,4 mln osób!


Sobotni konkurs śledziło w TVP 1 aż 7,396 mln widzów! Średnia oglądalność wyniosła 6,207 mln osób przy udziałach na poziomie 41,8 proc. Oznacza to, że 4 na 10 mieszkańców Polski, którzy mieli o tej porze włączony telewizor wybrało skoki narciarskie. M.in. dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę stacją pierwszego wyboru, osiągając średnie udziały na poziomie 15,9 proc. (grupa 4+).

Podczas relacji konkursów skoków z Zakopanego znakomite wyniki odnotował także kanał sportowy TVP SPORT. Średnia oglądalność konkursu drużynowego na antenie TVP SPORT wyniosła 210 tys. osób. Rozgrywane dzień później (12 stycznia br.) kwalifikacje zgromadziły 265 tys. widzów (w szczytowym momencie nawet 411 tys.).

Dyscypliny sportowe

Data publikacji: 08.01.2013 16:05

Autor: Tomek Czekalski