Weekendowy konkurs skoków narciarskich w Zakopanem zgromadził ogromną widownię przed telewizorami. Sobotnią transmisję obejrzało ponad 6,2 mln widzów a szczytowym momencie nawet 7,4 mln osób!
Sobotni konkurs śledziło w TVP 1 aż 7,396 mln widzów! Średnia oglądalność wyniosła 6,207 mln osób przy udziałach na poziomie 41,8 proc. Oznacza to, że 4 na 10 mieszkańców Polski, którzy mieli o tej porze włączony telewizor wybrało skoki narciarskie. M.in. dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę stacją pierwszego wyboru, osiągając średnie udziały na poziomie 15,9 proc. (grupa 4+).
Podczas relacji konkursów skoków z Zakopanego znakomite wyniki odnotował także kanał sportowy TVP SPORT. Średnia oglądalność konkursu drużynowego na antenie TVP SPORT wyniosła 210 tys. osób. Rozgrywane dzień później (12 stycznia br.) kwalifikacje zgromadziły 265 tys. widzów (w szczytowym momencie nawet 411 tys.).